Toyota е безапелационен шампион в сегмента на срезноразмерните пикапи, което е доста странно предвид детройтската доминация в сегмента на големите пикапи. Миналата година Tacoma продаде два пъти повече от Chevrolet Colorado, като изпревари Ranger с повече от 150 000 бройки. Ford вече има нов Ranger, но и Toyota ще залее янките с цял куп новости при Tacoma.
Новият модел е претърпял сериозен редизайн, вдъхновен от по-голямата Tundra. Моделът предлага кабини Extended (XtraCab) и Crew Cab (Double Cab). Последната пък ще се предлага с товарен леген с дължина 1,5 метра 1,8 м.
Но това е само началото, Tundra идва и в изпълнения Trailhunter и TRD Pro, които предлагат по-агресивна визия и огромни колела.
Toyota Tacoma Trailhunter
Интериорът е напълно променен с нов волан и 7-инчово приборно табло като база. По-горните нива на оборудване идват с 12,3-инчово табло, както и с 8- и 14-инчови дисплеи на мултимедийната система. Ще се предлага шибедах, дигитално огледало за задно виждане, Head-up дисплей, подгрев и вентилация на предните седалки и др.
Toyota Tacoma TRD Sport
Базовият 2,7-литров 4-цилиндров мотор е заменен от 2,4-литроб турбо двигател с 231 к.с. Той идва и във версия с 274 к.с., който работи с 6-степенна механична скоростна кутия, 8-степенен автоматик е другата опция.
Напълно новият двигател i-Force Max е хибриден. Въпросният 2,4-литров турбо двигател се подпомага от електромотор и батерия с капацитет 1,87. Тук мощността скача до 331 к.с. и 630 Нм. Това е голям скок спрямо досегашния 3,5 V6. Това е повече и спрямо новия 2,7-литров EcoBoost V6 в Ranger, но пък отстъпва значително от 411 к.с. на Ranger Raptor.
Задвижването i-Force Max е стандартно за Tacoma TRD Pro and Trailhunter, но клиентите могат да го поръчат и за TRD Sport, TRD Off-Road и Limited.