Това е визията на Toyota за градска мобилност през 2030 г.

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

Toyota i-TRIL, представена на салона в Женева, е проектиран да бъде нещо повече от обикновено средство за придвижване. Оборудвана с технологията за Активно накланяне (Active Lean Technology), концепция i-TRIL разчита на философията „Уаку Доки” (на японски: „сърдечен ритъм“), която иска да покаже, че бъдещите електрически автомобили могат да бъдат забавни и емоционални за шофиране.

i-TRIL е разработен с концепцията за нов тип клиент: неомъжена, 30-50 годишна дама с две деца и активен начин на живот. И тя живее в SMESTO - Small to Medium Sized Town (Малък или Среден по Големина Град).

Проучванията на Европейският съюз за развитието на градовете в следващите години предложиха този модел, вместо по-нататъшно допълнително развитие на големите метрополитни градове като Лондон или Париж. Континентът ще стане свидетел на плавен ръст на нови градски зони, разположени в близост до съществуващи градове, които ще привличат живущи със своите средни нива на заселеност и възможности за развитие.

Задвижван от електромотор и с обща маса от само 600 кг, i-TRIL е дълъг 2830 мм и висок 1460 мм. Той разполага с връзка между задния мост и купето, която позволява купето и предните колела на автомобила да се накланят, докато задните остават в позиция, перпендикулярна на пътя по всяко време.

В комбинация с 25-градусовото завиване на предните колела, технологията за накланяне на i-TRIL позволява радиус на завой от само 4 метра, което го прави изключително маневрен. Още по-важно е, че той разполага с реален пробег от над 200 км.

i-TRIL не разполага с педали, което позволява на водача да отпусне краката си комфортно. Управлението, ускорението и спирането се случват посредством drive-by-wire технология. i-TRIL се контролира чрез контролери от лявата и дясната страна на волана (по начин, сходен с този на компютърните игри).

По време на автономното шофиране, инструменталното табло от лявата или дясната страна предупреждават пътниците за предстоящите завои и накланяне.

Четете още:

VW си остави вратичка за евентуално сливане с Fiat Chrysler

С 5-звездния "хотел" VW California в преследване на северното сияние (тест драйв)

Водният аналог на Bugatti Chiron впряга „само” 1200 к.с.

Източник на статията: Vesti.bg

Женева 2017 i-TRIL Toyota i-TRIL Toyota Тойота