Това е най-бруталният Mercedes-AMG GT 63, разчита на над 1200 „коня”

Само тунинг пакетът от RENNtech надхвърля $95 000

RENNtech RIIIx

RENNtech

К огато стане дума за тунинг ателието RENNtech, това значи, че индиректно ще говорим за Mercedes-Benz. Повече от 30 години американците доработват автомобилите на „Трилъчата звезда”. Пред тях няма граници да превърнат Mercedes-Benz 600 SEL 1992 в разкошен и бърз рестомод, а лифтбека Mercedes-AMG GT 63 — в мощна 1213 к.с. наземна ракета. Нарекли са я RIIIx (arr-three-ex).

Подобна мощност и 1261 Нм въртящ момент 4-Door Coupe генерира със 100-октанов бензин. Това е колосално повече от оригиналните 691 к.с. и 1001 Нм, които AMG вади от оригиналния битурбо 4,0-литров V8 (М177). Ако бензинът е RON 95, мощността пада на 978 к.с., което пак е над тази на хибрида Brabus 930.

Тайната на лимитирания RIIIx се крие в турбокомпресорите RENNtech Stage II с подсилени лагери с ниско съпротивление. Монтирана е още карбонова всмукателна система, горивна помпа под високо налягане, стоманена изпускателна система с 200-клетъчни катализатори, специални ауспуси и др.

RENNtech

Освен това RENNtech са препрограмирали електронния контролен блок на двигателя и трансмисията. Резултатът е, че машината ускорява от 0 до 97 км/ч за 2,4 секунди, за 10 секунди стига границата от 200 км/ч. Четвърт миля моделът взима за 9,9 секунди с 225 км/ч. С тези показатели RIIIX спокойно може да се дърпа с McLaren 720S.

Задържането на RIIIx на пътя не е лесна задача, така че RENNtech са снижили модела към пътя благодарение на въздушното окачване, накичили са го с аеро пакета A1 Aero, а отзад е монтиран регулируем спойлер. Колелата са 21-цолови моноблок джанти RENNtech RPS отпред и 22-цолови отзад, на които са поставени гуми Michelin Pilot Sport 4S.

Цената на цялото това великолепие, без цената на оригиналния лифтбек, е 95 000 долара.

Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE "F1 Edition" RENNtech RIIIx RennTECH R3 GT Black Series тунинг