Д изайнът е това, на което в DS залагат всичко. Затова не е и изненада, че последното френско творение е толкова атрактивно като визия. Предницата се характеризира с нов светлинен подпис. Изключително тънките предни фарове включват системата DS MATRIX LED VISION, която съчетава матрични и насочващи се светлини. Те са допълнени от дневни светлини, съставени от два реда светодиоди от всяка страна (общо 98).
Профилът се отличава с остри ръбове и скосената линия на покрива, а големите джанти (до 20 инча) са заимствани от концептуалния модел DS Aero Sport Lounge. Отзад покривът се спуска много ниско до силно скосеното задно стъкло с емайлиран ситопечат. Светлинният подпис се отличава отзад с лазерно гравиран релефен мащабен ефект.
DS 4 Cross залага на визуалното възприятие за SUV с обработка на долната част на бронята, подчертана със специална защита и матова черна боя. Блестящите черни горни елементи до рамките на страничните стъкла, блестящата черна радиаторна решетка, отличителните алуминиеви джанти, покривните рейки и покривът в цвета на каросерията допълват SUV облика на автомобила.
И ако екстериорът е впечатляващ, то какво да кажем за интериора? Отново дизайнерите са се вдъхновявали от финото часовникарство. Линията на бордното табло обединява бутоните за управление на климатика и DS AIR: невидимите вентилационни отвори. Бутоните за управление на стъклата са подравнени с интегрираните във вратите странични вентилационни отвори. На централната конзола е разположен DS SMART TOUCH – 5-инчов сензорен екран, свързан с DS IRIS SYSTEM и DS E-TOGGLE – компактен бутон за управление на автоматичната скоростна кутия, разположен върху централната конзола.
Особено внимание е отделено на формата на седалките с охлаждане и функция за масаж. Концепцията е вдъхновена от раковина.
Наречен DS Extended Head Up Display разчита на оптична илюзия, за да показва данните на четири метра пред предното стъкло. Размерът на визуалната площ е 21 инча по диагонал - нещо, което се среща за първи път в сегмента. Тази сензорна технология е част от по-широко предложение, в основата на напълно преосмислената информационно-развлекателна система с 10-инчов екран DS IRIS SYSTEM.
Базиран на значителна еволюция на платформата EMP2 със 70% нови или ексклузивни части, DS 4 предлага plug-in хибридна технология от момента на лансирането му. 4-цилиндровият двигател с турбокомпресор и мощност 180 к.с. е свързан с електрически мотор с мощност 110 к.с. и скоростна кутия e-EAT8 за комбинирана мощност от 225 к.с. Той се захранва от по-ефективна батерия с нови, по-компактни клетки с по-голям капацитет, разположена зад деформируемата греда и осигуряваща пробег от над 50 километра в режим на нулеви емисии (комбиниран цикъл по WLTP).
Ще се предлагат също бензиновите версии PureTech с мощност 130, 180 или 225 к.с. и дизеловата версия BlueHDi със 130 к.с. Всички тези модели ще разполагат само с 8-степенната автоматична скоростна кутия.
И най-търсената в Google автомобилна марка е...
Всеки 8-ми автомобил през 2020 г. в Европа е имал контакт за зареждане
Toyota си върна короната след 5 години царуване на Volkswagen