BMW е европейската компания, която в момента е най-силният привърженик на водородната технология. Renault също е на мнение, че водородът е част от бъдещето на компанията, но за разлика от Оливер Ципсе, оперативният директор на Renault, Фабрис Камболив, вярва, че водородът е най-приложим за транспортния сектор, е на за пътнически превоз.
На салона своята водородна технология представи HYVIA. Компанията е съвместно предприятие между Renault Group и Plug, създадено през юни 2021 г. За година и половина HYVIA успя да разработи първия си модел, готов да тръгне по пътищата на евро. Серийната версия на Master Van H2-TECH бе представена в Брюксел.
Master Van H2-TECH е водороден ван, с товарен обем от 12 куб. м, адаптиран за превоз на стоки и колети. Той е оборудван с 30 kW горивна клетка, 33 кВч батерия и резервоари с общ обем от 6,4 кг водород (4 броя 1,6-килограмови резервоара).
HYVIA е базирана във Франция и се стреми към 30% дял от европейския пазар на водородни лекотоварни автомобили до 2030 г.