П ри освежаването на модела, в средата на жизнения му цикъл, Nissan въвежда отново жълт цвят на екстериора на своя градски кросоувър Juke. Това е продиктувано от високия интерес сред клиентите към този цвят, станал изключително популярен при първото поколение на модела.
Освен връщането към жълтото, дизайнерите и инженерите на Nissan са направили значителни промени в интериора на Juke.
Първата промяна, която клиентите ще забележат, когато седнат зад волана на версиите над ниво Acenta, е увеличеният размер на централния екран. Сега той е 12,3 инча и е наклонен с 8o към водача.
Отвъд волана комбинираният уред, в който се намират панелите, показващи скоростта и друга ключова информация, вече е с 12,3-инчов цифров TFT екран. Той е с висока разделителна способност (1920 x 720 пиксела) и позволява на водача да конфигурира дисплея така, че да получава комбинацията от информация според собствените си предпочитания.
Освен това инфоразвлекателната система се радва на подобрено разпознаване на глас и възможност за "разбиране на естествен език".
Новият жълт цвят присъства и в интериора на N-Sport като акцент, който е с формата на бумеранг и преминава през горната част на арматурното табло, след което се спуска надолу и обрамчва основата на новия централен екран на инфоразвлекателната система и завършва при вентилационните отвори.
Седалката N-Sport също се откроява с жълти вложки от рециклирана Alcantara в съответствие с новия интериорен цвят.
За нивата N-Connecta, N-Design и Tekna има и нови седалки, изработени от материя, наречена Kira Melange, която се състои от PVC с текстилни акценти, които допълват вложките с кръгли шарки.
Под капака на неелектрифицирания вариант на двигателя за JUKE е 1,0-литров трицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор DIG-T. Той генерира 117 к.с. и 180 Нм въртящ момент (200 Нм с функцията за завишен въртящ момент). Наличен с 6-степенна механична или спортна 7-степенна трансмисия с двоен съединител (DCT) и превключвател на режимите на шофиране (Eco, Standard, Sport). Водачите могат без усилие да съчетаят стила си на шофиране с всеки сценарий за максимално забавление на пътя.
Електрифицираният вариант е Juke Hybrid, който се състои от двигател с вътрешно горене, специално разработен за работа в хибридно задвижване. Той генерира 94 к.с. и 148 Нм въртящ момент.
От електрическата страна основният електромотор произвежда 49 к.с. и 205 Nm, които се поддържат от 15 kW стартер/генератор за високо напрежение, който работи чрез инвертор и 1,2kWh батерия с течно охлаждана.
Крайният резултат е задвижващ агрегат, осигуряващ 25% повече мощност от сегашния вариант с бензинов двигател, с намаление на разхода на гориво с до 40% в градски цикъл и с до 20% в комбиниран цикъл.