Peugeot 508 е най-спортният седан в класа

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

П редницата е впечатляваща. Прецизно изработената радиаторна решетка с шахматен мотив е разположена между предните Full LED фарове, което е вдъхновено директно от най-новия концептуален автомобил на марката: Peugeot Instinct.

Вертикалната светлинна идентификация на LED дневните светлини гарантират характерно и ексклузивно присъствие. Те ограждат с елегантна тънка рамка предницата на автомобила, преминавайки от предните фарове до отворите на въздуховодите на предната броня.

Хоризонталният преден капак е снижен максимално. Дизайнът му цели да предложи възможно най-изчистените линии както отстрани, така и отпред. Подобен тип изработка на капака в автомобилостроенето е запазено само за премиум или концептуалните автомобили.

В профил новият Peugeot 508 разкрива балансирани пропорции. Покривът е нисък и обтекаем, в стила на премиум сегмента. Автомобилът изглежда компактен като дължината му е ограничена до 4,75 м. Остъклените повърхности придават допълнителен финес на силуета и разкриват врати без рамки.

В задната част блестящо черната хоризонтална лента, която характеризира най-новите модели на марката е интегрирана между светлини. Но това, което веднага изпъква, са триизмерните Full LED задни светлини. Те светят постоянно, но с променлив интензитет, като правят светлинната идентификация във формата на нокти постоянно видима.

А вътре Peugeot 508 е без конкуренция в сегмента, като тук е монтирана най-новата версия на Peugeot i-Cockpit. Напълно конфигуруем и подлежащ на персонализация (шест различни режима на извеждане), дисплеят е разположен над волана и представя цялата необходима информация за шофирането в полезрението на водача.

Капацитивният сензорен екран е с 8-инчова версия при базовото ниво на оборудване Active и с 10-инчова HD версия при ниво Allure и по-високите нива. Придружен е от седем лостчета, наподобяващи клавиши на пиано, забележително добре интегрирани в панела и осигуряващи директен, постоянен достъп до основните функции за комфорт: радио, климатик, навигация, настройки на автомобила, телефон, мобилни приложения и i-Cockpit Amplify.

Ясно забележим на централната конзола, лостът на 8-степенната автоматична скоростна кутия е електрически и се управлява с едно натискане.

Новият Peugeot 508 се възползва от двигателите от ново поколение PureTech и BlueHDi (с технология SCR). При бензиновите двигатели има две нови предложения (в зависимост от пазара), разработени въз основа на 1,6-литровия двигател PureTech: PureTech 180 S&S EAT8 и PureTech 225 S&S EAT8 (само за версия GT).

Възможностите за избор при дизеловите двигатели са четири (в зависимост от пазара), разработени въз основа на 1,5-литровия и 2,0-литровия BlueHDi двигатели: BlueHDi 130 S&S с 6-степенна механична трансмисия (базов), BlueHDi 130 S&S EAT8; BlueHDi 160 S&S EAT8 и BlueHDi 180 S&S EAT8.

ТОП 10 на най-ненадеждните марки автомобили

Toyota падна до 9-та позиция в класацията за качество на J.D. Power

Opel Grandland X: Французите го могат по-добре (тест драйв)

Източник на статията: Vesti.bg

Пежо 508 Пежо Peugeot Peugeot 508