Създадено за OMV

OMV България стартира цялостна трансформация с фокус върху устойчивост и прогрес

Това е най-голямата трансформация в историята на марката

километраж EV

iStock

OMV България обяви началото на най-голямата трансформация в историята си – процес на цялостно ребрандиране, който ще обхване всички 93 обекта в страната в рамките на три години. Под мотото „Forward for Good“ компанията заявява стратегическата си посока, основана на устойчивост, иновации и дигитализация.

Модерен облик и подобрено клиентско изживяване

Обектите на OMV ще бъдат трансформирани с по-модерен и динамичен облик, като компанията поставя акцент върху удобството и екологичната отговорност. Новият дизайн цели по-интуитивно клиентско изживяване, обединявайки традиционното обслужване с технологични решения.

Първият ребрандиран обект е в столичния квартал „Бояна“. От октомври 2024 г. той демонстрира как устойчивостта може да бъде интегрирана в ежедневното обслужване чрез соларни панели, контейнери за рециклиране на отработено олио и модернизирана инфраструктура.

OMV

Дигитална трансформация

Важна част от промяната е засиленият фокус на OMV върху дигиталните канали. Обновеният уебсайт на компанията осигурява по-бърз и удобен достъп до информация и услуги, а скоро ще бъде представена и модернизирана версия на мобилното приложение MyStation. Потребителите ще разполагат с персонализирани оферти, допълнителни активности и лесно намиране на локации.

OMV цели да изгради не просто мрежа от бензиностанции, а свързана екосистема от услуги, която улеснява ежедневието и пътуванията.

Нов етап за електрическата мобилност

Акцент в стратегията на OMV е и насърчаването на електрическата мобилност. До края на годината компанията започва изграждането на национална мрежа от ултрабързи зарядни станции под бранда eMotion. Първите 8 зарядни точки ще бъдат разположени в София и по автомагистрала „Хемус“, като мощността до 300 kW ще осигурява бързо зареждане и минимално време за престой.

Паралелно с това 16 съществуващи зарядни станции ще бъдат ребрандирани и интегрирани в новата мрежа, което ще осигури по-широко национално покритие и плавен преход за потребителите. Плащанията ще могат да се извършват директно с банкова или OMV бизнес карта. Зареждането може да бъде съчетано с удобствата на бензиностанциите OMV – кафе и свежа храна от VIVA, както и други услуги.

OMV

25 години на българския пазар

Трансформацията съвпада с важен етап в историята на компанията. През 2024 г. OMV отбеляза 25 години присъствие в България. OMV беше една от първите компании, които въведоха концепцията за многофункционални бензиностанции в страната. Оттогава тя последователно развива тази философия, като обогатява обектите си с широк спектър от услуги. Клиентите могат не само да заредят гориво, а и да платят битови сметки, да закупят билети за културни събития, както и да се възползват от редица допълнителни удобства – всичко това на едно място. Този мултифункционален подход превръща бензиностанциите на OMV в практични локации, които улесняват ежедневието и спестяват време на потребителите.

Стратегическа визия за бъдещето

Промяната, която OMV предприема, е много повече от визуално обновяване. Тя е част от по-дългосрочна визия за бъдещето на мобилността – с фокус върху устойчивостта, иновациите и създаването на добавена стойност за клиентите и обществото.

OMV

OMV OMV България