Обновеният Outlander PHEV на Mitsubishi има тежка задача

На него се пада отговорността да възроди марката в Европа, няма да му е лесно, но ще се опита

Пламен Георгиев,
Mitsubishi Outlander PHEV

Mitsubishi

Ч етвъртото поколение Outlander с второ поколение плъг-ин хибридно задвижване идва с нов дизайн, който ни предлага нова визия с препратка към наследството на Mitsubishi и класическото Pajero. Решетката Dynamic Shield е неговата дръзка и отличителна потомствена предна част, докато високотехнологичните и адаптивни LED светодиодни фарове, са поглед към бъдещето.

Отзад изваяният шестоъгълен мотив ни връща назад към времето на Pajero.

Цялостно обновен, новият Outlander идва с напълно преработеното PHEV задвижване, с разширен пробег на чисто електрическо шофиране. Системата съчетава четирицилиндров бензинов двигател с обем 2360 куб. см, два електромотора и по-голяма литиево-йонна батерия с капацитет 22,7 kWh. Резултатът е с 40% по-висока системна мощност спрямо предходното поколение. Според официалния WLTP тест, моделът може да измине в режим EV до 86 км.

Mitsubishi

Системната мощност вече е 302 к.с.. От Mitsubishi казват, че Outlander може да измине с едно зареждане на 53-литровия бензинов резервоар и пълна батерия пробег от 844 км.

Три са режимите на задвижване, които предлага Outlander: EV, Serial Hybrid и Parallel Hybrid. Водачът може да контролира използването на батерията чрез режимите NORMAL, EV, SAVE, CHARGE. В зависимост от терена и условията, водачът може да избира между режими NORMAL, ECO, POWER, TARMAC, GRAVEL, SNOW или MUD.

В интериора имаме два 12,3-инчови дисплея – на приборното табло и инфоразвлекателната система. Безжичното свързване с Apple CarPlay и Android Auto вече не може да изненада никого, както и бързото безжично зареждане (15 W) на смартфон. За аудиото се грижи Yamaha, като се предлагат две системи – с 8 или 12 високоговорителя.

Mitsubishi Mitsubishi Outlander PHEV