П редлагана като хечбек и комби, Astra продължава да защитава „екипа“ на Opel в някога доминиращият сегмент на средноразмерните хечбеци. За да остане в крак с клиентските предпочитания, за 2026 г. марката ни показва фейслифта на своя бестселър.
Типично за този етап от жизнения цикъл на всеки модел, дизайнерите не са правили драстични отклонения, затова при фейслифта на Astra виждаме една светлинна лента през цялата широчина на предницата, разделена от осветена емблема. Това е дизайнерският щрих. Технологичният са самите фарове, които са подобрена версия на адаптивната технология без отблясъци на Opel, включваща повече от 50 000 отделни елемента.
Според автомобилния производител от Рюселсхайм, новите фарове реагират по-ефективно и бързо при частично блокиране на светлината, за да се избегне заслепяване на движещите се насреща шофьори. Освен това, новите Intelli-Lux HD, освен че осигуряват превъзходно осветяване на пътя, вече включват и модул за странични светлини, който се активира въз основа на ъгъла на завъртане на волана. Opel също така отбелязва, че светодиодите автоматично се затъмняват, за да намалят отраженията от пътните знаци, като по този начин минимизират разсейването на водача. Подобрените фарове дори се регулират при лошо време, като намаляват отблясъците върху мокри повърхности.
Opel
Интериорът е до голяма степен е останал непроменен, но Astra 2026 вкарва в играта по-удобни седалки като стандарт, дори в базовото ниво на оборудване. Наречени Intelli-Seat, те разполагат с централна вдлъбнатина за намаляване на натиска върху опашната кост. Тапицерията им е изработена от рециклирани материали. Предлагат се и опционални масажиращи седалки с памет функция и електропневматична лумбална опора.
Opel
Обновената Astra запазва задвижването си с двигатели с вътрешно горене и хибриди, но новост има при електрическия вариант. Малко по-голямата батерия, с използваем капацитет от 55,4 kWh, вече осигурява до 454 км пробег по WLTP. Това е увеличение с 34 километра, което може да е достатъчно за ежедневното пътуване до работа. Отсега нататък електрическата Astra ще може да захранва и електрически велосипеди и други външни устройства чрез новата функция „vehicle-to-load“ (V2L).