Б аварците нееднократно са заявявали, че не възнамеряват да играят „всичко или нищо” с коз електрификация, а ще се ръководят от клиентските предпочитания, предлагайки им всички възможни опции за задвижване. Последният им ход е потвърждение на тази политика, която към днешна дата им носи успех в световен мащаб.
Както пише BMW Blog, позовавайки се на вътрешни източници, текущото поколение на спортните седан и купе ще остане в производство до 2027 г., като до края на тази година трябва да видим фейслифтите на М3 и М4. Това ще е последната модернизация за спортните модели в настоящия им вид.
В края на 2026 г. трябва да се появи новото поколение на BMW Серия 3, а през 2027 - 2028 да дойде и следващото М3, което ще запази бензиновия си турбо двигател.
В същото време BMW M възнамерява да лансира „наточен” електромобил, който ще се продава успоредно с класическия модел с ДВГ. Това ще позволи на компанията да разшири клиентелата си, която вече не иска да има нищо общо с ДВГ-то и е готова да заложи на спортните качества на електрически модел.
Конвенционалното задвижване щяло да остане за седана и комбито, докато купето М4 ще заложи на ток. Тези планове може и да се променят, ако настъпят кардинални промени на пазара.