Mercedes вярва, че ще се влюбим в 4-цилиндровите AMG като в смартфон

Тезата е, че хората първоначално не са искали смартфони без бутони, точно както автомобилните фенове имат нужда от време, за да приемат даунсайзинга

Mercedes AMG C63 S E

, Mercedes-AMG

Mercedes AMG C63 S E

В ъпреки че AMG продава четирицилиндрови коли от години, феновете не гледат на модели като CLA45 и GLA45 като на истински AMG машини заради слабите им 2,0-литрови двигатели. Не е изненада, че същите хора имат проблеми с най-новите C63 и GLC63, тъй като те също вече са с четири цилиндъра, макар и подпомагани от плъг-ин хибридна система. Но Mercedes вярва, че тези възприятия ще се променят.

Говорейки с австралийското списание Carsales, един от топ мениджърите на компанията сравни плавното навлизане на 4-цилиндровите плъг-ин хибриди с първите дни на смартфоните без бутони. Хайме Коен смята, че точно както някои хора първоначално се съпротивляват на мобилните устройства без физически ключове, това решение в крайна сметка става масово.

„Аз бях от тези, на които липсваше телефонът с клавиатурата. Как може да се продава без клавиатура? Това е пример, че напредъкът отнема известно време и в крайна сметка е успешен, защото е добър продукт и това е, което убеждава хората. Не мисля, че има проблем, това е преход, а преходите винаги отнемат време и винаги изискват известно убеждаване и опит."

Коен вярва, че същото се е случило с автоматичните трансмисии, когато производителите започват за спират ръчните трансмисии. Шефът на Mercedes в Австралия казва, че хората са се колебаели при сбогуването си с ръчката, но след кратък период двата педала са нещо обичайно и търсено.

Коен не е първият високопоставен служител на Mercedes, който защитава електрифицирания четирицилиндров двигател в ущърб на добрия стар V8. Миналият месец шефът на AMG Майкъл Шийбе призна, че при „някои клиенти отнема време, за да се развълнуват истински от технологията“.

В интервю миналия декември ръководителят на спортното подразделение от Афалтербах заяви, че AMG планира да запази конфигурацията с 4-цилиндров двигател, защото е „много, много прогресивна“.

Въпреки някои размисли в медиите по темата, C63 няма да се върне към V8, а следващият E63 също няма да има осем цилиндъра. Докато задвижването на CLE63 е мистерия, Шийбе уверява, че компанията е "взела правилното решение" и че всички трябва да сме "развълнувани" за световната му премиера. Купето и кабриолетът CLE63 ще заменят моделите C63 и E63 с две врати.

Източник на статията: motor1.com

AMG плъг-ин хибриди 4-цилиндров двигател