В сичко, което излиза от Афалтербах, е достойно за ценители. Такъв е и случаят с Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ и Mercedes‑AMG GT 63 S 4MATIC+. В допълнение към дизайнерските корекции, които са най-трудно видими, двата топ модела вече са оборудвани стандартно с окачване AMG RIDE CONTROL+. Това позволява на водача да адаптира автомобила си още повече към личните си предпочитания. За персонализация вече се предлага по-широк набор от джанти, тапицерии, пакети и екстериорни цветове.
Mercedes‑AMG GT 63
Фейслифтът на 8-цилиндровите 4-врати купета може да се разпознаят по видоизменаната предна престилка, която е взета директно от GT 63 S E PERFORMANCE. Външните въздуховоди са по-широки и насочени към центъра на автомобила. Въздушният поток се насочва към радиаторите през три вертикални перки.
Подобно на 6-цилиндровите модели, тук също се предлагат два нови сини металика, както и два специални цвята за моделите Editions. Допълнително разграничаване клиентът може да направи с новия AMG Night Package II или с комбинация между Night Package и Carbon Package. За интериора се предлагат нови цветове и оборудване, включително нов волан AMG Performance.
Стандартно е монтирано окачването AMG RIDE CONTROL+. Програмите на AMG DYNAMIC SELECT променят драстично характера на автомобила. Независимо от избраната програма, чрез бутон независимо се настройва твърдостта на амортисьорите на три етапа.
За най-придирчивите клиенти се предлагат целият спектър от екстри на подразделението MANUFAKTUR: от специален червен металик (10 цвята от MANUFAKTUR), 21-инчови ковани джанти, nappa кожен салон и др.
По задвижването не са правени промени, то не се и налага. Говорим за 4,0-литров битурбо V8 двигател, който в GT 63 генерира 575 к.с. и 800 Нм, докато при GT 63 S параметрите вече са 630 к.с. и 90 Нм.
Цените на тези удоволствия стартират от 158 163 евро в Германия за Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+, докато GT 63 S 4MATIC+ започва от 175 180 евро.