Mercedes-AMG пипна леко GLA и GLB

Двата кросоувъра минаха през козметичния салон, добавиха мека хибридна технология

Пламен Георгиев,
Mercedes GLA 35 4MATIC

, Mercedes-AMG

Mercedes GLA 35 4MATIC

Ф ейслифтът обикновено го свързваме с леки козметични промени, целящи да освежат визията на модела в средата на жизнения му цикъл. Но тук промените не са леки, а почти невидими. Става въпрос за нова престилка с логото на AMG и нови светлинни подписи отпред и отзад. LED технологията вече е стандартна при двата модела, а като опция се предлагат фаровете MULTIBEAM LED. Друг елемент при GLA са колесните арки над калниците, които вече са боядисани в цвета на купето.

В областта на задвижването промените при GLA 35 4MATIC и GLB 35 4MATIC също са козметични, като е добавен 48-волтов стартер генератор (RSG), стандартна е и 48-волтовата бордова електрическа мрежа. Второто поколение RSG играе ролята на мека хибридна технология. В допълнение към временното увеличение на мощността с 14 к.с., той позволява рекуперация и коустинг (движение по инерция с изключване на трансмисията от двигателя) за понижаване разхода на гориво.

 Mercedes GLB 35 4MATIC

Mercedes-AMG

Mercedes GLB 35 4MATIC

Мощността на 2,0-литровия 4-цилиндров двигател с 306 к.с. се предава към четирите колела посредством трансмисията AMG SPEEDSHIFT DCT 8G и AMG Performance 4MATIC.

В интериора стандартно вече се монтира волан AMG Performance, като водачите имат достъп до важни функции и режими на задвижване директно от него, без да свалят ръцете си от волана. Моделите са оборудвани с последното поколение на инфотейнмънт системата MBUX, а дизайнът на екраните е специфичен за AMG.

 Mercedes GLA 35 4MATIC

Mercedes-AMG

Mercedes GLA 35 4MATIC

В списъка с опции са добавени нови 19-инчови джанти с 20 спици, както и 20-инчови AMG джанти с 5 двойни спици.

Mercedes-AMG Mercedes-AMG GLA 35 Mercedes-AMG GLB 35