В средата на октомври BMW представи новото поколение на М2, а две седмици по-късно M Performance представи и заводския тунинг пакет за модела. Но той не предлага основното за всеки тунинг: конски сили. Това би било в ущърб на по-големия и скъп М4.
Техническата основа (шаси и мото) на двата модела е обща, но М2 е по-компактен и маломощен, което не се понрави на Manhart, които решиха да поправят тази неправда.
Купето Manhart MH2 560 на пръв поглед изглежда като стокова BMW M2, накичена с аксесоарите на M Performance. При по-внимателно вглежда се открива, че това не е така: открояват се новият дизайн на страничните прагове, още по-агресивна задна броня с карбон-керамични четири ауспуха, дифузьор и допълнителна стоп светлина, нови черни джанти и характерните златисти декорации.
Цифрата 560 в индекса на модела обозначава максималната му мощност. При стоковото BMW M2 и неговия S58 редови „шестак” този параметър е 460 и 550 Нм. Допингът от Manhart е повишил мощността със 100 к.с. и 650 Нм, което е повече спрямо базовото BMW M4 (480 к.с., 550 Нм), дори повече от лимитираната топ версия M4 CSL (550 к.с., 650 Нм). За съжаление Manhart държи на своето и на публикува динамични параметри.
Заводското М2 ускорява до 100 км/ч за 4,1 секунди с „автомат4 и за 4,3 секунди за „ръчка”.
Форсираният двигател от Manhart се съпровожда от нова изпускателна система. Предлага се ъпгрейд и за окачването.