Manhart MH3 400d показва, че и дизелът може да е „зловещ“

Икономичността не е присъща за някои дизелови коли

Мартин Дешев,
manhart mh3 400d

, Manhart Performance

Manhart MH3 400d

Д изеловите автомобили дълго време бяха популярни заради своята икономичност. Затова традиционната асоциация с тези модели е за по-нисък разход на енергия и по-спокойно шофиране.

Това обаче не означава, че дизелът не може да се справя и с далеч по-спортни ситуации. Тунерите от Manhart пък решиха да покажат, че дизеловите модели могат и да са направо „зловещи“.

 Manhart MH3 400d

Manhart Performance

Manhart MH3 400d

Поне така изглежда новото им творение MH3 400d. То започва своя живот като топ дизела на настоящата 3-та серия на BMW поколение G20.

 Manhart MH3 400d

Manhart Performance

Manhart MH3 400d

М340d стандартно идва с 3-литров редови „шестак“, който е с две турбини и развива 340 к.с. и 700Nm въртящ момент. С малко препрограмиране, Manhart увеличават мощността до 380 к.с., а въртящия момент до 770Nm. Добавен е и ново „гърне“ за изпускателната система с клапан, за да се постигне по-открояващ звук на MH3 400d.

 Manhart MH3 400d

Manhart Performance

Manhart MH3 400d

Външният вид също е „пипнат“, за да изглежда по-агресивно, но и стилно. Сребърни и червени декали открояват черната боя. Добавени са и карбонови елементи от M Performance. Manhart са монтирали и нови джанти Concave One, които са собствено производство.

 Manhart MH3 400d

Manhart Performance

Manhart MH3 400d

Колата е и с обновено окачване чрез пружини H&R, които снижават предницата с 40мм, а задницата – с 30мм. Manhart уверяват, че въпреки това има достатъчно място за 20-цоловите джанти с гуми 255мм отпред и 275мм отзад.

Интериорът използва стандартните М седалки, но те са обновени с повечко карбон. Такъв има и на перата за смяна на предавките, както и светещи прагове Manhart. Компанията вече приема поръчки за модификациите.

коли автомобили дизел дизелови автомобили