С ърцето на тази зла машина и моторното семейство M176/M177/M178. От работен обем 3982 куб. см версията 2018 Mercedes-AMG E63 4Matic+ изважда 571 к.с., налични в диапазона 5750 и 6500 об./мин. Те са допълнени от 750 Нм, благодарение на които седанът се изстрелва до 100 км/ч за 3,5 секунди. Ако човек търси още тръпка от своя E63 4Matic+, на негово разположение е пакетът AMG Driver’s. С него ограничението на скоростта пада и тя достига 300 км/ч.
Освен със своята „напълно нова AMG Performance 4Matic+” променлива AWD система, прехвърляща въртящия момент предимно към задната ос, W213 E63 се гордее с нещо, наречено Drift Mode. Чува ли сте го? Да, за пръв път го въведе Ford Focus RS. Интересното е, че дрифт режимът се предлага само за версията E63 S 4Matic+.
За да го активира, водачът на Mercedes-AMG E63 S 4Matic+ трябва да направи три неща: да активира настройките Race, да изключи ESP, след което да включи механичния режим за контрол на трансмисията. След това E63 S 4Matic+ се превръща в автомобил със 100% задно предаване.
Mercedes-AMG E63 S 4Matic+ разчита на 5,5-литров V8, генериращ 612 к.с. и 850 Нм между 2500 и 4500 об./мин, параметри, позволяващи на адската машина да ускори от място до 100 км/ч за 3,4 секунди. А това означава, че E63 S 4Matic+ е с 0,2 сек по-бавен от Lamborghini Huracan. От друга страна той е 0,2 секунди по-бърз от Mercedes-AMG GT R.
Независимо от версията, 2018 Mercedes-AMG E63 е оборудван с AMG Speedshift MCT 9-степенна трансмисия, а не с конвенционалния автоматик 9g-Tronik.
На ход си ти, BMW M5 (F90).
Четете още:
Mercedes-Benz постигна исторически продажби и отвя конкуренцията
Skoda Octavia взе фаровете на Kodiaq и технологии от Superb
Водородната Honda Clarity изминава 589 км, доста над пробега на Tesla S