Lamborghini избухна със състезателна версия Huracаn GT3 EVO2

Той е направен от спортната дивизия на марката и вдъхновен от STO

Lamborghini Huracan GT3 EVO2

Lamborghini

Lamborghini не спира да ни изненадва от началото на тази година с нови и нови модификации - след като стана ясно, че през миналата е ударила куп рекорди по продажби, печалба, маржове и т.н.

Босовете на компания здраво са стъпили на газта - така е трябва! А както личи, Lambo-тата има кой да ги купува, техните клиенти (и в България) кризи не го ловят.

Сега имаме това - състезателен, пистарски автомобил, наречен Huracаn GT3 EVO2.

Това е третата версия на Huracán на тема GT3, като тя ще участва в “24 часа на Дайтона” догодина. Първата излезе през 2015 г., последва втора - 2018 г. (GT3 EVO). Те бяха базирани на Huracan Super Trofeo. Имахме еволюция преди близо 2 г.

Настоящата “еволюция” е с променен аеродинамичен пакет, като отзад е поставен нов дифузьор. Както и крило, което още повече да подпомага сцеплението. Покривът е вдъхновен от хомологираното за пътя STO.

Lamborghini

Като цяло родствената връзка с Huracan STO личи много. Бегачката е направена от спортната дивизия Squadra Corse. Купето е почти изцяло корбоново.

Lamborghini

Двигателят е познатият атмосферен 5,2-литров V10 с титаниеви клапани. Максималната мощност е малко над 580 к.с. - толкова позволяват правилата на ФИА. Така 640-те “коня” от “нормалните" Huracan Evo and STO си остават връх, който по логични причини изобщо не е атакуван.

Цялата мощност отива към задните колела чрез 6-степенна секвенциална кутия.

А Дайтона няма да е единственото състезание - автомобилът ще се впусне и в надпревари на Стария континент, където ще влезе в битки в GT3 версиите на Audi, Mercedes, BMW, Porsche, Bentley…

Lamborghini

Huracán GT3 Evo2 ще зарадва и клиенти, с които в Lambo вече са се договорили, като те ще получат малкото произведени частни бройки (не се посочва колко са) към края на тази година - дори преди състезателния дебют.

Могат да ги карат само на писта. Официално.

Lamborghini