Г игантският Yukon премина през типичния за средата на жизнения цикъл фейслифт, който се отразява с леки корекции в предната маст, по-големи актуализация в интериора и малко повече дизелова мощност под капака. И няма никаква електрификация, нещо, което е абсолютно задължително в Европа.
Най-голямата разлика е в интериора, където вертикално е монтиран 16,8-инчов телевизор. Новият екран е стандартен и ако не ви е достатъчно цифровото пространство, допълнително се предлата и 8,0-инчов екран за пътниците на втория ред, от който се контролират настройките на климатика.
Екранът е радикално отклонение от досегашния Yukon, заради което се е наложило и цялостна преработка на таблото. Той е изцяло нов с вертикално ориентирани отвори от двете страни на екрана. Цифровото приборно табло е монтирано в Y-образна кутия, но въпреки промените, все още има и ред физически бутони.
Под капака е същата селекция от двигатели, както преди, с изключение на една забележителна разлика. Докато Cadillac Escalade се отказа от дизеловата опция при скорошния си фейслифт, 3,0-литровият редови шестцилиндров двигател Duramax с турбокомпресор се предлага за първи път във всички нива на оборудване при Yukon. Той е по-мощен от преди, развива 309 к.с. и 671 Нм въртящ момент, което е повече спрямо 281 к.с. и 676 Нм.
Другата опция за задвижване е позната, 5,3-литров V8 бензинов двигател с 360 к.с. и опционален 6,2-литров V8, генериращ 426 к.с. И трите задвижващи агрегата са съчетани с десетстепенна автоматична трансмисия, като мощността се подава или към задните колела, или към четирите колела, в зависимост от конфигурацията.