Ineos влиза в спираловидна въртележка надолу

Компанията дава първи признаци за проблеми, съкращава „няколкостотин“ работни места

Пламен Георгиев,
Ineos Grenadier Trialmaster X Letech

, Ineos Grenadier

Ineos Grenadier Trialmaster X Letech

Ineos е изправен пред труден момент в кратката си история на съществуване. Съобщава се, че автомобилният производител ще съкрати няколкостотин служители. Това може да е малък процент от общата работна сила за по-голям автомобилен производител, но за около 1700 души в Ineos това е много.

Според The ​​Guardian, Ineos планира да намали офис персонала си, който в момента работи на множество места в Европа и Обединеното кралство. Заводът на Ineos в Хамбах, Франция, обаче изглежда не е засегнат от този ход. Милиардерът и основател на Ineos, Джим Ратклиф, също е собственик на нефтохимическия гигант Ineos. Тази компания в момента е с големи, надвиснали дългове – общата сума може да достигне близо $14 млрд. до края на годината.

Автомобилната страна на бизнеса на Ратклиф също е изправена пред трудна битка. Митата със сигурност навредиха на темпа на продажбите на марката. САЩ са най-големият пазар за Grenadier. Добавянето на сериозна сума под формата на мито към цената на изключително нишов автомобил, който и без това е достатъчно скъп, го прави по-трудно предложение за потенциалните купувачи.

Ineos Automotive отчете загуба от близо 400 милиона долара през предходната година. Гамата от автомобили обаче е забавна. Grenadier, заедно с пикапа Quartermaster, създава усещане за истинско офроуд приключение от старата школа.

Ратклиф основа компанията в отговор на посоката, в която Land Rover пое със своя Defender. Дизайнът ясно напомня за квадратния британски офроудър, но мощността на BMW осигурява модерно задвижване. Дано автомобилното начинания на Ратклиф издържи на новите реалности.

Източник на статията: motor1.com

Ineos Grenadier