Ясни са марките с най-верните клиенти, както и тези, чиито собственици бягат панически от тях

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

П оследното проучване на Consumer Reports за годината е на тема клиентска удовлетвореност на собствениците. То сочи, че 91% от собствениците на Tesla биха си купили отново автомобил на марката. Това е най-добрият показател за индустрията, базиран на проучване измежду 300 000 собственици на автомобили, произведени през последните 3 години. Нещо повече, вторият в класирането, Porsche, изостава на цели 7 процентни пункта от лидера.

Първите четири в класирането - Tesla, Porsche, Audi и Subaru – запазват класирането си от миналата година. Марките, които отбелязват най-голям скок напред спрямо 2015 г., са Lincoln, изкачващ се от 21 на 12 място, и Hyundai, който стига 13-а позиция от 24-та година по-рано.

Проучването на Consumer Reports обхваща 29 марки, които са изкарали поне два нови автомобила за моделни години 2014-17.

На противоположния полюс се намира Fiat, тъй като едва 53% биха повторили решението да си купят модел на италианската марка. По-любопитното е, че след Fiat се нареждат три японски марки. Acura, Infiniti и Nissan отчитат по 58% вярност на клиентите.

Ram, при 70% вярност на клиентите си, пада от №5 през 2015 г. до 17-то място сега.

Далеч по-любопитно е главоломният спад на BMW. Баварците се смъкват от №6 чак до №14, докато Volkswagen пада от №16 до №24.

Цели четири модели на Fiat Chrysler Automobiles се намират в половината на най-малко задоволителните модели в съответните класове: Jeep Compass (малки SUV), Dodge Dart (малки автомобили), Chrysler 200 (седан от средния клас) и Dodge Grand Caravan (миниван). Два са моделите на Nissan, които са най-неудовлетворяващи собствениците си в отделните класове: пикапът Frontier и Pathfinder (средноразмерен SUV).

Четете още:

Топ 10 на най-най-най автомобилите в света

Google класира най-търсените автомобилни марки в САЩ

Продават стар S-Class Pullman Guard, служил на Владимир Путин

Източник на статията: Vesti.bg

Tesla проучване удовлетвореност на клиентите надеждност Consumer Reports