Hyundai прави опит да революционизира автомобилните продажби, като предлага на клиентите в САЩ възможността да разглеждат, поръчват и финансират нови автомобили директно чрез платформата Amazon Autos. След като направят своя избор, клиентите могат да планират получаването на автомобила от участващ дилър на Hyundai.
Онлайн услугата за продажби на автомобили стартира пилотно в 25 щата и 54 града. Тази иновация предоставя на дилърите допълнителен канал за достигане до клиентите и увеличава удобството за тях.
С Amazon Autos клиентите могат:
да преглеждат и търсят налични автомобили при местния дилър по марка, модел, обзавеждане, цвят и характеристики; да получат незабавна оценка и да заменят съществуващия си автомобил за цената на новия автомобил; да изберат предпочитания от тях автомобил; да осигурят финансиране или да платят изцяло; завършат процеса на плащане онлайн с избрания от тях начин на плащане; насрочат час за получаване на автомобила в избраното от тях дилърството.
През годината предстои добавянето и на други дилъри, както и функционалности като лизинг и разширени опции за финансиране.