„Годзилата” на Manhart е най-екстремното М4 до момента

Проектът на тунера е разработен на база на пистарката M4 CLS

Пламен Георгиев,
Manhart MН4 GTR II

Manhart

Н а света има само една „Годзила”, чиято родина е Япония (и на лента, и в автомобилния фолклор). Сега тунерите от Manhart направиха своя версия по темата, но не се заблуждавайте, те предпочитат да творят върху BMW, просто нарекоха новото си отроче MН4 GTR II (едно тире разлика).

За основа на новия проект може да се използва и M4 Compatition (510 к.с.), но в този случай става въпрос за ограничения до 1000 бройки CSL, чиято мощност е 550 к.с. Благодарение на контролния блок MHtronik, 3,0-литровият битурбо двигател S56 вече генерира 702 к.с. и 880 Нм. Това прави MН4 GTR II най-мощното М4 в палитрата на Manhart.

Manhart

Комбинирайки го със сериозните модификации по купето, моделът изглежда като совалката на Дарт Вейдър за уикендите, когато не е зает да потушава Бунта.

За екстремната визия на модела сериозно роля имат червените акценти и 18-те карбонови детайла, добавени към визията на модела. Сред тях се открояват задният спойлер, вентилираният преден капак, откроимият сплитер, страничните прагове.

В интериора се открояват M Carbon „корита” с 4-точкови състезателни колани, Clubsport ролбар и карбонова каска за трак дните.

Manhart

MH4 GTR II стъпва върху 20-цолови ковани алуминиеви джанти от Yido Performance. Колата е снижена към пътя посредством регулируеми H&R амортисьори. За клиентите, които искат повече от карбон-керамичните дискове на M4 CSL, Manhart предлага опция за актуализация на спирачките.

Тунерът от Вупертал е добавил и стоманена изпускателна система с четири 110-милиметрови „цеви” отзад. Предлага се избор между три типа ауспуси, единият от които състезателни без катализатори.

Manhart MН4 GTR II Тунинг Manhart TR 900