Ford най-сетне е готов с Mustang GTD, който представи през август миналата година. Колата вече е завършена и е още по-мощна от обещаното, като става не просто най-мощният, но и най-бързият серийно произвеждан Mustang в историята.
Mustang GTD идва с 5,2-литров V8 двигател с компресор, като развива 815 к.с. и 900Nm. Ford изтъква, че това са повече конски сили на литър в сравнение с Porsche 911 GT3 RS.
Двигателят може да развива 7650 оборота в минута. Преработени са всмукателният колектор и ауспуха, който вече стандартно е от титан. Обърнато е внимание и на най-дребните детайли, включително да се използва по-малка ролка за компресора, за да се увеличи мощността.
Резултатът е максимална скорост от 325 км/ч. Има и специална система за намаляване на въздушното съпротивление, за да се постигне тази скорост.
Mustang GTD разполага с 8-степенна трансмисия с двоен съединител, която е разположена при задната ос. Така се постигна почти перфектно разпределение на теглото
„Комбинирахме работата на талантливите ни инженери и дизайнери, както и на много опитен шофьор, за да направим технологиите, мощността и аеродинамиката в Mustang GTD. Нямаме търпение да постигнем обещаното време от под 7-минути на Нюрбургринг“, казва Гред Гуудуол, главен инженер на Mustang GTD.
Компанията не е обявила колко броя ще направи от колата. Още миналата година тя обяви, че в рамките на 37 е получила над 7500 заявки от желаещи да я купят. Цената ѝ ще започва от 325 000 долара преди екстрите.