Ford обяви интересна новост за своя “хот хеч” Focus ST. В Европа той вече ще се предлага с Track Pack, разработен Ford Performance, предназначен специално за модела и тестван на пистата “Нюрбургринг”.
И това предвид почти потвърденото намерение Focus да бъде изваден от гамата от 2025 г.
Пакетът е наличен само с 6-степенна механичната скоростна кутия и включва регулируема система на окачването KW Automotive с корпуси от неръждаема стомана и амортисьори с 12-степенна настройка за реакция нагоре и 16-степенна надолу.
Целта да можеше да настроите фино реакцията на окачването според пистата.
В допълнение към новото окачване вървят нови 19-инчови алуминиеви джанти с 10 процента по-ниско тегло от стандартните на Focus ST.
Гумите са Pirelli P Zero Corsa и крият подобрена спирачна система Brembo. Предните дискове са с 10 процента по-големи в сравнение със стандартните и използват четирибутални фиксирани апарати Brembo. Не на последно място, новите прахово боядисани пружини осигуряват до 50 процента по-твърда реакция и намаляват височината на возията с 10 мм.
Личат и някои визуални детайли, които включват заден спойлер, дифузьор и калници на предната броня, завършени в гланцово черно, независимо от цвета на купето. Същото се наблюдава и на покрива, предната горна решетка и капаците на страничните огледала.
Focus ST Track Pack върви към 2,3-литров EcoBoost четирицилиндров двигател с турбокомпресор (технология срещу турбодупка), мощност 280 к.с. и 420 Нм при 3000-4000 об/мин максимален въртящ момент.
Ускорението до 100 км/ч отнема 5,7 сек., а максималната скорост е 250 км/ч.
Вече се приемат поръчки за автомобила, а доставките стартират през ноември.