Ford иска да привлече по-млади клиенти със следващия Mustang

„Мускулът“ ще се опита да създаде нови почитатели на марката

Мартин Дешев,
Ford Mustang Dark Horse

, Ford

Ford Mustang Dark Horse

Mustang е на път да остане единственият „американски мускул“, който не е електрифициран. Ford смята да се опита да се възползва от това, като привлича не само познатата си аудитория, но и изцяло нови и по-млади клиенти, съобщава Motor1.

Това ще е основната задача на следващия модел на Mustang. Той ще се опита да комбинира класическите елементи на „мускулите“, заедно с по-нови технологии, които вече са очаквани от младите.

Така Mustang ще запази своя обичан 5-литров V8 двигател, който ще съчетае с по-нови технологии като електронна „дрифт спирачка“, визуални графики в геймърски стил и дори опция за форсиране на двигателя директно от дистанционното.

Ford планира да предложи и повече допълнителни екстри и възможности за персонализация на колата според индивидуалните предпочитания на клиента. „Смятаме, че има сегмент от населението, който много харесва спортните коли, но по-малко по-различен начин от сегашното поколение“, казва бранд мениджърът на Mustang Джим Оуенс пред Automotive News.

Именно затова Ford иска да се отличи, макар че практически ще остане без конкуренция в сегмента. „И преди сме били през конкуренция. Оставаме, защото това е основна част от американските спортни коли и смятаме, че аудиторията го иска“, допълва той.

Новият Mustang ще има и версия с по-малък, 2.3-литров двигател. И двете модификации ще използват за основа платформата на предишното поколение, но силно модифицирана. Това включва повече динамика от двигателите и по-добър баланс на окачването. Топ моделът ще се казва Dark Horse, който ще предлага още по-агресивен вид и мощ. Продажбите на новите модели започват в САЩ още това лято, като постепенно ще си проправят път и в други държави.

Ford коли автомобили американски автомобили