Л уксозният френски бранд DS се стреми да съперничи на Rolls-Royce и Bentley, като желанието е да надскочи премиум сегмента в посока луксозната сфера. Това е според дизайн директора Тиери Метроз, който каза пред британското Autocar, че френската марка „мечтае да бъде Louis Vuitton на автомобилната индустрия“.
Интервюто с Метроз британците са направили на автомобилното изложение в Брюксел, където DS за пръв път показа на живо новия си флагман No8 (произнася се „номер осем“). „Ние сме премиум [сега], но нашата мисия е да бъдем повече от премиум. Бихме искали да опитаме да се докоснем до усещането за лукс."
Но това „отнема време“ и въпреки че е дългосрочна цел за DS, марката може никога да не стигне дотам. „Вероятно са необходими повече от 10 години, може би 20 години [и повече], за да имаме позициониране на луксозна автомобилна марка.“
Метроз разказва, че вдъхновени за интериора на No8 е черпено от Bentley, включително използването на материалите и тяхното приложение.
Не е немски [за интериора]; по-скоро прилича на Bentley. Не е Bentley, разбира се, но вдъхновението е по-скоро Bentley или Rolls-Royce, отколкото Audi или Volkswagen.“
На въпроса как DS може да осигури на автомобилите истинско усещане за лукс, когато използват споделени архитектури на Stellantis, Метроз признава, че е „трудно“, но марката има способността да променя ключови части от платформата, като например снижаване на линиите на покрива и избутване назад на предното стъкло за различни пропорции.
Цели за обема на продажби на No8 няма, вместо това целта е „да се направи кола с много добро качество с наистина хубав дизайн, фокусиран върху качеството на интериора“.
Метроз потвърждава пред британското издание, че новите версии на DS 7 и DS 4 (които ще бъде преименуван на No 7 и No 4) ще имат „същия дух“ като No8. Той вярва, че смелите дизайни стават все по-важни, тъй като в момента има толкова много хомогенност в автомобилния дизайн, особено сред многото нови китайски участници.