Близо осем години след появата на първия "Логан", емблематичният модел, който смело можем да нарочим за родоначалник "лоу-кост" класа в автомобилостроенето, се обновява.
Новостите ще видим на автоизложението в Париж. Във френската столица ще дебютира и обновеният хечбек "Сандеро".
Макар че екстериорът на Логан е запазил характерните пропорции на модела, външният дизайн е доста по-приятен за окото.
Формата на фаровете, както и радиаторната решетка са станали по-изразителни.
В профил съотношението между каросерията и остъклената повърхност предизвиква усещане за здравина, подчертано от извитата линия на калниците и обраните "хълбоци", които вече стават характерни черти на цялата гама.
В интериора новостите също са интересни.
Двата модела ще са с ново бордово табло в тъмен цвят или в два тона - според версията на оборудването. Качеството на материалите, както и ергономията, са подобрени.
Гаранцията на новите "Логан" и "Сандеро" ще е три години или или 100 000 км.