Civic Type R счупи рекорда на “Нюрбургринг” с версия за Европа

Добавяме едно S към името, това е олекотен вариант на серийния модел

,
Honda Civic Type R Ринга

Honda

Honda Civic Type R постави поредния си рекорд - този път на пистата “Нюрбургринг”. Японският хечбек записа върхово постижение за кола с предно предаване от 7,44:881 мин. на 20,8-километровото трасе.

Това едва ли е голяма изненада, но интересното започва от детайлите. Защото автомобилът-рекордьор е Type R с екипировка Type S. Което го прави още по-лек. Но не е ясно точно с колко - не са казва. И още нещо много интересно - в такъв вариант горещият хеч ще се предлага със специални поръчки в Европа, не и в САЩ.

Honda поне уточнява, че на Стария континент моделът ще се казва Type R S.

Според все още неофициална информация, тиражирана в няколко медии, S Grade премахва много оборудване от Type R. Твърди се, че страничните огледала вече се регулират ръчно и няма климатроник.

Honda

И още - липсва навигация на информационно-развлекателната система, променен е задният капак, няма ги сензорите за паркиране и разни дреболии.

А иначе си знаем: двигателят на Type R е 2,0-литров, 4-цилиндров, с турбокомпресор и развива максимална мощност от 329 к.с., а максималният въртящ момент е 420 Нм.

Моторът е куплиран с обновена 6-степенна механична предавателна кутия. Автомобилът спринтира до 100 км/ч за 5,4 сек и постига максимална скорост от 275 км/ч.

Новият аеродинамичен дизайн на екстериора също допринася за рекордното време на обиколката. Наклонът на задния спойлер и елементите под пода генерират завидна притискаща сила.

Honda Honda Civic Type R Нюрбургринг Ринга рекорд