Червен килим за родния дебют на новия Mercedes-Benz C-Class

Mercedes Benz C Class

, Vesti.bg

Mercedes-Benz C-Class

Р одната премиера на C-Class (W206) се състоя снощи (23 юни), на стилна церемония в столичната резиденция „Лозенец”. Това стана почти 40 години след появата на 190 Е през 1982 г., който пресата за пръв път нарича "baby Benz". Именно 190-ката се смята за началото на родословното дърво на C-Class, като за пръв път това наименование официално се появява през 1993 г. Оттогава до момента са реализирани близо 10,5 млн. бройки от модела, чието последно превъплъщение повтаря до голяма степен дизайна на флагмана S-Class. Традиционно най-атрактивна е визията с пакет AMG-Line, предлагащ увеличени въздухозаборници в бронята, различни престилки и спортни ауспуси.

Vesti.bg

Но истината тук е интериорът, който представлява умалена версия на новата S-Class: конфигурацията на приборното табло, сензорният дисплей на мултимедийната система MBUX от второ поколение са пренесени почти директно от флагмана на марката. Приборното табло стандартно е с диагонал 10,25 инча, но може да се поръча и версия с 12,3-инчов диагонал. Същото важи и за MBUX II системата – тук стандартно се предлага дисплей с диагонал 9,5 инча, но има и версия с 11,9 инча. Дисплеите може да се персонализират в три стила (Discreet, Sporty, Classic) и три режима (Navigation, Assistance, Service). Многото хром придава задължителната луксозно атмосфера, а за удобството на пътниците са грижат спортни или опционалните AVANTGARDE седалки.

Vesti.bg

Тук ще отбележим, че новият модел е по-просторен от предшественика се, което се дължи на увеличената дължина и междуосие. Независимото, многоточкова окачване се грижи за комфорта на борда, а безопасността и пътното поведение са поверени на супер богат арсенал от системи от 3- и 4-буквени съкращения, които дори не може да изброим. Може да отбележим опцията за завиващи на 2,5 градуса задни колела, които оптимизират стабилността с висока скорост и маневреността с в града. Опция са и матричните фарове Digital Light (2,6 млн. пиксела от двата фара), както и много други системи.

Vesti.bg

В сферата на задвижване отдавна се говори за това, че новата С-класа ще се задвижва само от 4-цилиндрови турбо двигатели. Пазарният дебют на C-Class е с два бензинови и два дизелови двигателя, всеки от които работи с мека хибридна система (48-волтова технология), добавяща 20 к.с. към мощността. Бензиновите агрегати са с мощност 204 к.с. (+20 к.с.) и 258 к.с. (+20 к.с.), като С 200 и С 300 се предлагат в модификация и с 4Matic. Дизелите (С 220 d и C 300d) нямат тази възможност. Мощността им е съответно 200 к.с. (+20 к.с.) и 265 к.с. (+20 к.с.). Всички мотори са куплирани с 9-степенна автоматична трансмисия.

На по-късен етап гамата ще бъде разширена с плъг-ин хибрид, който ще предлага пробег само на ток до 100 км – за пръв път в класа.

В рамките на годината трябва да се появят още комби, купе и кабриолет версиите на С-Class, както и спортните AMG изпълнения.

Vesti.bg

Стартовата цена на С-Class започва от 88 200 лв. с ДДС за С 200. С 4000 лв. е по-скъпа модификацията 4Matic. С 300 започва от 91 950 лв. с ДДС, докато двата дизела (С 220d и C300) струват съответно 92 100 и 98 250 лв. с ДДС.

Това са три от най-красивите BMW-та

Toyota държи на своето: няма да залага само на електрически автомобили

Страната, в която VW Polo струва над $75 000

Източник на статията: Vesti.bg

Мерцедес С-Класа Mercedes-Benz C-Class Mercedes