П ърво ще уточним, че заявката в заглавието е на Renntech. Затова трябва да се има едно наум.
Натоварен с редица инженерни и аеродинамични решения, дошли директно от моторния спорт, AMG GT Black Series (продължаващ традицията след SLS Black Series от 2013 г.) без съмнение е най-силно ориентираният към пистата автомобил на Mercedes-AMG след уличната версия на CLK GTR от 1998 г.
Оттук продължаваме с очевидното, а то е, че Renntech R3 прави този автомобил по-мощен от Bugatti Veyron.
Колко точно? Ами реално е с 65 к.с. по-мощен от първия Veyron, което ще рече 1066 „коня” и 1127 Нм въртящ момент. Специалистите на тунера са монтирали, освен всичко друго, нови турбини, стоманени тръби на изпускателната система, но ECU блок и други магии.
Двигателят е добре познатият 4,0-литров V8 с две турбини. За да може трансмисията да се справи с тези чудовищни параметри, инженерите са пипнали и контролния блок на 7-степенния „автомат” с двоен съединител. Тя насочва всичките онези 1127 Нм към задните колела, ускорявайки автомобила до 100 км/ч за 3,2 секунди. Максималната скорост е 352 км/ч. На 5-а предавка моделът достига 240 км/ч…
Ей такива неща правят в Renntech, а предвид 55-годишния юбилей на AMG не е изненада, че тунерите са се насочили към един от най-емблематични модела на компанията. Моделът е оборудван с широки 355 мм задни Michelin Pilot Sport Cup 2 R гуми. Повечето карбон е очевиден, джантите са нови, специално внимание е отделено на звука, а като опция се предлага и ролкейдж със състезателни предпазни кола.