"Бъди ЕКОист", шофирай разумно

defaultimg

netinfo

Кампания "Бъди ЕКОист" ще стимулира разумното шофиране.

Идеята на бензиностанции ЕКО се развива в три основни насоки: разумно шофиране, приятелски диалог с града и неговите жители, положително отношение към живота.

Посланията на кампанията, която се открива днес и ще продължи до 24 октомври, се "представят" от комичен рисуван образ на име Фред, антипод на ЕКОиста.

Целта на кампанията е да предизвика аудиторията към активно споделяне на ЕКОистични идеи за промяна в културата на поведение.

Всеки може да сподели своята своята ЕКОистична идея на сайта на кампанията. Авторът на най-доброто предложение става ЕКОист на деня и печели нетбук и карта за отстъпка в бензиностанциите ЕКО.

Най-добрата идея на седмицата ще бъде представена с нова визия на Фред - главният герой в кампанията.

В рубриката на сайта "Малки смислени неща" всеки може да разкаже реални случки от живота в духа на ЕКОиста.

"Новата имиджова кампания на ЕКО надгражда приятелското отношение с нашите клиенти. Обръщаме се към общност от хора с положително отношение към света, които ценят малките, но същностни неща. Тези хора наричаме ЕКОисти.

Сред нас има много от тях и с тази кампания споделяме тяхното активно гражданско поведение", каза Нана Серкеджиева, маркетинг и PR мениджър на ЕКО България.

Идеята на кампанията е формулирана с ключови послания като:

"Никой не е бил уволнен заради това, че на път за работа е пропуснал автомобил да мине преди него."
Бъди ЕКОист, направи деня на някого усмихнат!

"Никой не е умрял от това, че си е угасил цигарата в пепелника на колата."
Бъди ЕКОист, не цапай града!

"Никой не е бил зарязан от жена си, защото си е измил колата."
Бъди ЕКОист, направи града по-чист и красив!

"Никой не е получил инфаркт, защото е направил още едно кръгче из квартала."
Бъди ЕКОист, не паркирай върху тротоарите.

"Никой не е побелял преждевременно заради това, че се е усмихнал на непознат."
Бъди ЕКОист, разведри малко градския пейзаж.

"Никой не е изгубил съня си заради това, че е пропуснал автобуса да се престрои."
Бъди ЕКОист, хората вътре закъсняват.

Преди две години бензиностанции ЕКО, заедно с КАТ, инициираха кампанията за разумно шофиране "Обади се, като стигнеш!", която продължава.

Източник на статията: Vesti.bg