И зпълнителният директор на JLR (Jaguar Land Rover) Ейдриън Мардел обяви пред Autocar, че бъдещето на Land Rover Discovery ще бъде решено в рамките на следващите 12 месеца. Възможно е това се случи и по-рано, още през първото тримесечие на следващата година.
„Няма какво да крием: Discovery не се представя като другите два модела. Стойността на Discovery днес е по-ниска и много хора имат различни виждания защо това е така. Те са интересни, но само ако са полезни какво може да се направи занапред. Направили сме екип, който да мисли за това. Подкрепят дълбокото и внимателно обмисляне и да се даде време на хората да го направят“, казва Мардел.
Той допълва, че Ranger Rover вече има силен бранд и не се нуждае от особена помощ. Defender е удвоил продажбите си като резултат от подхода за задълбочено обмисляне. Затова сега компанията ще реши дали да отдели същите усилия и за Discovery.
„Трябва да направим дизайн и бизнес модел, които да са успешни. Досега обръщахме внимание на Defender, но вече насочихме екипа към Discovery“, казва той.
Засега компанията не се колебае дали за прекрати Discovery, а в каква посока да развие модела. Със сигурност трябва да покрива четири ключови думи, които все още не са определени. Една от тях най-вероятно ще е „семейство“, а друга може да е „пространство“, казва Мардел.