BMW M4 CS e с 20 к.с. по-мощен и 20 кг по-лек

Сравнението е спрямо M4 Competition, но важното е, че мощността е като на лимитираното изпълнение CSL

BMW M4 CS

BMW

Н овият M4 CS е с карбонов покрив, преден капак, сплитер, предни въздуховоди, капаци на страничните огледала, заден дифузьор и спойлер, М-алуминиевите джанти са ковани, гумите са „ултра пистови“. Целта на всичко това е оптимизиране на теглото, за да се компенсира теглото на xDrive задвижването. Изработеното от титан задно гърне е с оптимизирано тегло и типичните за М две двойки ауспухови накрайници, лакирани в черен мат. В крайна сметка теглото е с 20 кг по-ниско.

BMW

За олекотяването на модела своята роля са изиграли и инженерите, които са монтирали кован колянов вал, цилиндровите стени са с олекотена конструкция чрез специална технология на електродъгово нанасяне (LDS) на стоманен слой за понижаване на загубите от триене. Сърцевината на двигателя е изработена чрез 3D-принтиране.

Двигателят, разчитащ на технологии от моторните спортове, генерира 550 к.с., което е с 20 к.с. над M4 Competition Coupe M xDrive. Максималният въртящ момент от 650 Нм се разгръща между 2750 и 5950 об/мин.

BMW

Новото BMW M4 CS ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди, ускорението от 0 до 200 км/ч отнема 11,1 секунди. Междинното ускорение от 80 до 120 км/ч отнема трае 2,6 секунди на 4-та предавка и 3,3 секунди на 5-та. Максималната мощност на специалния модел, който серийно се оборудва с M Driver’s Package, е електронно ограничена до 302 км/ч.

BMW

Пренасянето на мощността до пътното платно е поверено само на автоматик и системата M xDrive. С помощта на многодисков съединител с електронно управление в раздатъчната кутия мощността се разпределя безстепенно между предните и задните колела. По-голямата част от въртящия момент отива към задната ос, като M xDrive работи заедно с активен заден диференциал. Режимът 4WD Sport прехвърля още повече нютон метри отзад.

BMW

Серийното оборудване на специалния модел включва M Compound спирачна система, по избор с лакирани в червен или черен цвят спирачни апарати. За спирачните апарати на опционалната M Carbon керамична спирачна система се предлага избор между червен или матово златист цвят. Освен това новото BMW M4 CS серийно се оборудва с ковани М алуминиеви джанти с ексклузивен дизайн с V-образни спици, лакирани по избор в златист бронз или черен мат.

За максимално динамично изживяване на състезателната писта олекотените джанти с размер 19 инча на предната ос и 20 инча на задната ос серийно са оборудвани с Track гуми (опционално Ultra-Track гуми).

BMW

Ексклузивно за модела се предлагат два нови цвята: Riviera Blau и Frozen Isle of Man Grün Metallic. Като алтернатива за новото BMW M4 CS се предлагат и цветовете M Brooklyn Grey metallic и Sapphire Black metallic.

Погледът се приковава и от повърхностите с видим карбон на покрива и около двете вдлъбнатини на предния капак, както и предния сплитер, предните въздухозаборници, M корпусите на външните огледала, задния спойлер и задната броня.

BMW

Състезателна атмосфера в кокпита се дължи най-вече на M Carbon седалките тип „корито“ и тапицираният с Alcantara волан с три спици. Червената маркировка на „12 часа“ и карбоновите лостчета за превключване на предавките внасят истинска състезателна атмосфера в кокпита.

BMW M4 CS BMW