В ъпреки че правителствата настояват потребителите и автомобилните производители да купуват електрически автомобили, навлизането им не се случва толкова бързо, колкото се очакваше. Това накара автомобилните производители да преразгледат стратегиите си и да погледнат отново към ДВГ, приемайки хибридите като преходно стъпало по пътя към пълна електрификация.
Главният инженер на водородния проект на Alpine обаче смята, че бъдещето ще изисква няколко решения за намаляване на емисиите и че регулаторите грешат, като забраняват напълно двигателя с вътрешно горене. Пиер-Жан Тарди каза пред Autoblog.nl:
„Двигателят с вътрешно горене не е враг“, посочвайки, че истинският враг са изкопаемите горива и вредните емисии. Той отбеляза, че двигателите с вътрешно горене могат да работят с безвъглеродни горива, като водород. Той обаче призна, че няма едно-единствено решение за това как ще захранваме бъдещите превозни средства и че това ще изисква „микс“ от източници.
Няколко автомобилни производители експериментират с водородни двигатели с вътрешно горене, включително Toyota, Ford и дори Yamaha. Процесът на производство на водородно гориво, както и повечето други синтетични видове, обаче често все още разчита на изкопаеми горива или изисква огромни количества енергия, което намалява ползите и увеличава разходите.
Тарди в момента работи, за да включи Alpine Alpenglow Hy6 в 24-те часа на Льо Ман през 2028 г. Той е с 3,5-литров V6 двигател с два турбокомпресора, който генерира 730 к.с. и 772 Нм въртящ момент.