Б азираната в Калифорния Scarbo Vintage – компанията зад мощния 1400 к.с. Hoonipigasus Pikes Peak, представи уличния SV Rover. Макар да залага на класическите линии на Land Rover Defender (може би сравнението с Bowler е още по-точно), под панелите всичко е поръчково. Купето е изработено от алуминий и карбон, но задвижването е нещо, което не сме виждали от никой Land Rover.
Клиентите имат избор между компресорен V8 с мощност от 1115 к.с., работещ с 8-степенна автоматична трансмисия. Другият вариант е изцяло електрическо задвижване с 1020 к.с., черпещо енергия от батерия с капацитет 75 kWh.
Независимо дали задвижването е конвенционално или електрическо, мощността се предава към четирите колела посредством раздатъчна кутия с бързи и бавни предавки, на предната и задната оси има по един блокируем диференциал. Тежкият офроуд изисква и пневматично окачване с възможност за регулиране на пътния просвет. Окачването на SV Rover и тип pushrod, ход до 762 мм. За укротяване на тежкия офроудър се грижат 6-бутални спирачни апарати Brembo с керамични ротори. Джантите са ковани, с диаметър 20 инча, „обути“ с гигантски 40-инчови гуми. Завиващи са и четирите колела.
Интериорът е доста спартански, като основните материали са фрезован алуминий и алкантара. Пред водача е разположено 12,3-инчово приборно табло, на централната конзола е екран с диаметър 12,8 инча. Местата са две, а зад тях има товарно отделение.
Целият този пакет за екстремен офроуд идва и на екстремна цена. Американските медии твърдят, че тя е $1,5 млн.