П рез първите три месеца на годината Mercedes-Benz е продал 560 625 автомобила, което е с 16% повече спрямо същия период на 2016 г. Това увеличение е забележително в премиум класа, допълвайки се от рекорден март.
През миналия месец луксозната марка на Daimler е реализирала на пазара 228 296 бройки, което е ръст от 14,8% спрямо март 2016 г. Никога в историята си до момента трилъчата звезда не е успявала да пласира на пазара толкова много автомобили.
Европейският пазар явно вече напълно е загърбил финансовата криза, поразила го в края на 2008 г., тъй като за пръв път в историята си Mercedes успява да продаде над 100 000 коли в Германия за един месец.
Новата Е-класа (седан и комби) достигна продажби от 35 626 бройки. Това се равнява на ръст от 64,7% спрямо март 2016 г. Трябва обаче да се отбележи, че подобни проценти отчита всеки нов модел, появяващ се на пазара.
Всичко това е голям проблем за BMW. Той се засилва още повече от факта, че Mercedes-Benz отчита лидерство в премиум класа на пазарите в Германия, Великобритания, Франция, Швейцария, Италия, Япония, Австралия, Южна Корея, Мексико и Канада. Всичко това говори само едно: на баварците ще им е много трудно, ако не и невъзможно да си върнал лидерството по продажби в края на годината, което Mercedes им отне през 2016 г.
Положителните резултати не свършват с това, тъй като Mercedes-Benz отчете най-добрите пазарни резултати в региона НАФТА. В САЩ компанията отбеляза ръст от 4,5% на продажбите си през март, които достигнаха 79 191 бройки.
Миналият месец бе рекорден и по отношение доставките на SUV модели, които достигнаха 70 631 продажби. Това прави над 30% от общите продажби на марката за месеца.
Четете още:
Екзорсистът Chevrolet Camaro ZL1 ще гони злите Demon-и от Dodge
В Барселона ще бъдат спрени колите над 20 години
Диското отново е на мода с Land Rover Discovery (тест драйв)