П о всичко личи, че Volkswagen Group се възстановява изключително бързо от „Дизелгейт”, като поставя ударението върху електрификацията на всички свои модели. Докато стане това, концернът залага на сегашните си козове, които изглеждат непосилни за конкуренцията. За първите 8 месеца на годината Групата е реализирала 7 302 500 продажби по света, която е ръст от 7,5% спрямо същия период на предходната година.
Европа продължава да е най-големият пазар на Групата, като от януари до август на Стария континент са продадени 3 155 400 нови автомобила. Ръстът е 10%. Следва Азиатско-тихоокеанския регион, където VW Group записва ръст от 6,8%. Единственият спад се отчита в Северна Америка – само 0,2%, но по-интересното е, че в САЩ концернът има ръст от 5,7%. В Южна Америка ръстът е 13,3%, а в Китай 6,7%.
Volkswagen лекотоварни автомобили продължава да носи най-много продажби, като реализацията до момента е 4 137 900 бройки. Това е ръст от 5,2% спрямо същия период на миналата година (3 897 200). Следва Audi с продадени 1 268 600 автомобила и ръст от 5,5%.
Най-големи ръстове спрямо първите осем месеца на миналата година отбелязват Seat и Skoda със съответно 21,9% и 11,4%, което се равнява съответно на реализирани 383 900 и 844 200 автомобила. Porsche също може да се похвали с 6,8% повече продажби (176 400).
Противно на очакванията, август е бил изключително силен за концерна. За месеца са реализирани 875 300 продажби, от които 513 300 са били с марка Volkswagen, 153 900 с марка Audi, 91 800 с мака Skoda, 41 300 с марка SEAT и 23 500 с мака Porsche.
iNEXT е платформата на бъдещето на BMW Group