По думите му "Грейт Уол" ще започне да сглобява коли в Ловеч през първата половина на 2011 г. Първоначално там ще правят автомобили само за нашия пазар.
Засега Италия е единствената страна от ЕС, където "Грейт Уол" предлага продукцията си. Близо 50 000 коли е изнесла компанията през първите единадесет месеца от годината.
Основните пазари на марката са Русия и Югоизточна Азия.
В момента автомобили на "Грейт Уол" се сглобяват във фабрики в Русия, Виетнам, Индонезия, Иран и Египет.
През следващата година китайският производител ще отвори втори завод в Русия, а по-късно и във Филипините и Малайзия.
Много трудно може да се отрече приликата между "Волийкс" и популярния хечбек "Тойота Ярис", представя китайския автомобил Автопрес 2001.
Основната разлика е отпред, където "устата" на "Волийкс" блести с огромните си хромирани "зъби" на решетката, но за този, който се стряска от това има и по-нормален вариант на радиаторната решетка.
В задната си част колата спокойно може да бъде объркана с японския бестселър.
Мнозина твърдят, че китайците повтарят пътя извървян през годините след Втората световна война първо от японците, след това от южнокорейците.
Той е от няколко фази - тотално копиране, добавяне на елементи, различни от тези на копираните оригинали и накрая собствено развитие.
Китайците изглежда са във вторaта фаза, като твърдят, че това което са направили японците и корейците за няколко десетилетия те ще направят само за едно.
Автомобилът има 1,5-литров бензинов двигател с мощност 105 к.с., ускорява се прилично, макар и малко шумно, но иначе си върши работата добре. Същото важи и за петстепенната механична предавателна кутия.
Очаква се по-късно да има на разположение като опция безстепенен вариоматик.
Колата има въздушни възглавници отпред и ABS. Във "Волийкс" са използвани пластмаси с интересна текстура и прилични по качество тапицерии, включително и за тавана.
Явно, че най-голямото предимство на този автомобил би трябвало да бъде неговата цена, което да го направи пръв избор за навлизащия в автомобилния свят клиент, както и за хората с не особенно високи финансови възможности.