Skoda мина Scala и Kamiq през задължителния фейлсфилт в средата на жизнения им цикъл. Изградени върху платформата MQB A0, хечбекът и кросоувърът идват с видоизменени фарове с опционална matrix LED технология. Дизайнерите са пипнали също радиаторните решетки и задните светлини, като по-високият от двата модела вече е с L-образни стопове. При Scala се откроява по—спортните престилки, вдъхновени от Vision RS concept.
Skoda Kamiq
Компанията от Млада Болеслав е обновила каталога с джанти, някои от които са с аеро елементи. Размерът им достига 18 цола. Клиентите на Scala могат да избират между 9 екстериорни цвята, включително ексклузивния Steel Grey. Цветовете при Kamiq също са 9, ексклузивен е Phoenix Orange, предлага се и двуцветно изпълнение с черни А-колони, кутии на огледалата и покрив.
Skoda Scala
Панелът на автоматичната климатична система е променен, станал е по-интуетивен, твърдят от компанията. Skoda използва повече рециклирани материали за тапицариите, стелките и пода. Том моделите Monte Carlo предлагат конфитурируемо LED амбиентно осветление (стандартно), интегрирани подглавници за предните седалки и др.
Стандартно двата модела се предлагат с 8-инчово приборно табло, които може да се ъпгрейдне до 10,25 инча. Сензорният екран при по-ниските нива на оборудване е с диаметър 8,25 инча, по-скъпите са с 9,2-инчов централен дисплей.
Skoda Scala
Под предния капак са монтирани двигатели TSI evo2, липсват TDI мотори, което не е голяма изненада. Дуото ще се предлага с 1,0-литров TSI с 95 к.с. с 5-степенна ръчна кутия, както и версия със 115 к.с., с 6-степенна механична или 7-степенна автоматична трансмисии. Читирицилиндровият 1,5 TSI е със 150 к.с. и също се предлага с M6 и DSG7.
Окачването при Scala е повдигнато с 15 мм. И двата модела могат да се поръчат с по-спортно окачване, което пък снижава просвета с 15 мм при Scala и с 10 см при Kamiq.
Skoda променя и структурата на гамата: три нива на оборудване (Essence, Selection и Monte Carlo) и 5 дизайнерски варианта, няколко пакета и няколко опции.