Cullinan дебютира през 2018 г. и без съмнение стана най-грозният Rolls-Royce. Рестайлингът от пролетта на 2024 г. допълнително изплаши консервативните фенове на британската марка: модернизираният автомобил спокойно може да се нарече кичозен, но именно този образ позволява на Rolls-Royce да привлече нови клиенти.
А как може да се нарече тона извращение на Mansory? За мен това е гротеска, но за мнозина други невероятно многото карбон вероятно ще се стори изключително атрактивен. Дизайнерите на Mansory са направили предната част на Cullinan още по-монументална, като са разширили LED „капките“ на дневните светлини върху предната броня. Светещите елементи на радиаторната решетка са повторени в участъците под фаровете и предната броня.
Новият капак изглежда особено впечатляващ, когато е направен от така наречените ковани въглеродни влакна. Нов аеродинамичен бодикит, съчетан с масивни 24-инчови ковани джанти FD.15, придава на кросоувъра по-заплашителен вид. Отстрани имаме фалшиви въздуховоди, издути прагове, лайстни зад прозорците на багажника. Mansory твърди, че всички тези декорации са доста функционални – успокояват въздушния поток отстрани.
Задницата получи нова брутална броня с дифузьор и две опции за дизайн - с две централни изпускателни тръби или четири странични. Вратата на багажника е оборудвана с два спойлера наведнъж, горният спойлер е двустепенен.
За интериора от Mansory са много пестеливи, което е нетипично за тях. От компанията казват само, че са вкарали още карбон, но явно тук германците са преценили (с право), че няма какво да подобряват.
Стандартният 6,75-литров V12 би-турбо двигател на Cullinan произвежда 571 к.с. и 850 Нм, при версията Black Badge - 600 к.с. и 900 Нм. Mansory е оборудвал двигателя с нова програма за управление и нова спортна изпускателна система с намалено съпротивление, което увеличава максималната мощност до 720 к.с. и 1050 Нм, а времето за ускорение до 100 км/ч е намалено от 4,9 сек за версията Black Badge на 4,8 сек. Максималната скорост остава ограничена на 250 км/ч.