О бновената Kia XCeed надгражда над силните черти на оригинала. Европейските дизайнери на марката са монтирали нови LED фарове в интегрирани светлини за мъгла и променени радиаторна решетка, броня и въздуховод. XCeed стъпва върху 18-цолови алуминиеви джанти, направени специално за модела. Отзад се откроява нов дифузьор с гланциран черен цвят и дискретен дизайн на ауспуха.
Kia XCeed GT Line
Профилът на XCeed се доминира от сравнително дългия преден капак и скосеният назад покрив. Докато междуосието е останало непроменено (2650 мм), предният и заден надвеси на XCeed са увеличени спрямо 5-вратия хечбек с 25 мм отпред и 60 мм отзад. Единствените панели по купето, пренесени от 5-вратия Ceed, са предните врати.
Централната конзола в Kia XCeed е обърната леко към водача. „Плаващият” сензорен екран на инфоразвлекателната система стои отделно от арматурното табло, докато долната част на приборното табло осигурява няколко тактилни бутона и превключватели за контрол на силата на аудито и климатичната система.
Обновеният XCeed идва с нови графични теми на 12,3-инчовия дигитален Supervision приборен панел, които варират според избрания режим на задвижване.
Както казахме в началото, моделът вече се предлага в изпълнение GT-Line, което идва с характерни дизайнерски елементи отвън и вътре.
Задвижването започва с 1,0-литров 3-цилиндров двигател със 120 к.с. и 172 Нм, след това идва 4-цилиндровият 1,5-литров T-GDi със 160 к.с. и 253 Нм. Опция е и 1,6-литровият турбо двигател от Ceed и ProCeed GT, който генерира 204 к.с. и 265 Нм. XCeed идва и с дизелов мек хибрид (MHEV). Мощността на 1,6-литровия агрегат е 136 к.с. С 6-степенна ръчна кутия въртящият момент е 280 Нм, докато със 7-степенан „автомат” с два съединителя – 320 Нм. От компанията твърдят, че меката хибридна технология понижава разхода с 10%.
Моделът идва и като плъг-ин хибрид, комбиниращ батерия с капацитет 8,9 kWh, мотор с мощност 44,5 kW и 1,6-литров двигател GDI. Системната мощност е 141 к.с. и 265 Нм. На ток моделът може да измине до 48 км (до 60 км в градски условия).