Новият T-Roc идва с дръзка визия и хибридно задвижване

Второто поколение на базирания на Golf кросоувър е на пазара от 8 години, но това не е случайно, той е лиценз за печатане на пари

Volkswagen T Roc

Volkswagen

С лед 2 млн. продадени автомобили, Volkswagen показа новото поколение на T-Roc, излязъл на пазара през 2017 г. Новият модел е станал по-дързък като излъчване и е пораснал значително: с цели 12 см е удължен. Междуосието също е нараснало, но само с 28 мм. Издължените му пропорции са основен елемент от динамичния дизайн на автомобила.

Той е доста по-атрактивен и спортен спрямо досегашния модел. Дизайнът на светлините играе ключова роля в преосмислянето на стила на T-Roc. Новите LED фарове са свързани с осветеното в бяло лого на VW чрез тясна светлинна лента. Допълнително могат да се поръчат LED матрични фарове. Отзад също се открива LED лента с осветено в червено лого на VW.

Значителни промени има и в интериора, като особена акцент е поставен на материалите. Арматурното табло е покрито с иновативен текстил, който заедно с амбиентното осветление създава приятна атмосфера. Моделът използва доста от функциите и характеристиките на по-големите Tiguan и Tayron, например най-новата еволюционна стъпка в развитието на системата за контрол на шофирането. Също така новост за T-Roc и неговия клас е опционалният Head-Up дисплей.

Volkswagen

Физическите бутони са сведени до минимум, като моделът може да се поръча с централен дисплей с диаметър до 33 см. Физическите бутони на волана обаче са добра новина.

Увеличените външни габарити са се отразили на отваряне на повече вътрешно пространство. От компанията казват, че дори отпред да седят пътници с височина 1,85 м, пътници със същата височина могат без притеснения да седнат отзад. Обемът на багажника е увеличен с 30 литра до 475 литра.

Volkswagen

След Tiguan и Tayron, новият T-Roc е третият SUV на Volkswagen, базиран на най-новия еволюционен етап на модулната платформа за модели с напречен двигател MQB evo и по този начин се възползва от хардуерните и софтуерни разработки на тази платформа. Това включва нов етап от развитието на Travel Assist . Той не само поддържа автоматична смяна на лентата, но може и да реагира още по-проактивно на ограниченията на скоростта или на отмяната им. За първи път новият T-Roc разполага и със системи като Park Assist Pro.

Новият T-Roc ще бъде пуснат на пазара в Европа ексклузивно с иновативни хибридни бензинови турбодвигатели. Първоначално ще се предлагат два 48-волтови меки хибрида (1.5 eTSI) със 116 к.с. и 150 к.с. След тях ще се появят два напълно новоразработени задвижвания от типа пълен хибрид. Те също ще бъдат с предно задвижване. Подобно на своя предшественик, новият T-Roc отново ще се предлага и със задвижване на четирите колела 4MOTION на по-късен етап – в комбинация с 2,0- литровия TSI, който в бъдеще ще се предлага и като мек хибрид (mHEV). Гамата ще се допълни и от T-Roc R в ролята си на най-мощен, спортен вариант. Всички те са оборудвани със 7-степенна DSG трансмисия с двоен съединител.

Volkswagen VW T-Roc