Mack е аналогът на Harley-Davidson при моторите: култ. А сред големите гордости на компанията (може би и за да се подмажат на Доналд Тръмп), е фактът, че „Mack е единственият американски производител на камиони, който може да заяви, че всички камиони, продадени в САЩ, са произведени в САЩ,” коментира маркетинг директора на компанията Джон Уолш.
Дизайнерите на Mack са се постарали новото им творение да е изпълнено в образа на „истинския американски влекач”, съхранявайки характерните за марката черти, за да може да бъде разпознат от пръв поглед. Шефът на Volvo Group, в състава на която влиза Mack, Мартин Лундштедт смята, че след време Anthem ще се превърне в класика.
Производителят заявява, че със смяната на поколенията, Anthem е с 1,5 до 3% по-икономичен, което не е толкова голяма цифра. За сметка на това водачът ще се радва на много по-голям комфорт. Най-просторната версия на кабината е с 35% по-голяма, като в нея има монтирано легло с дължина 178 см, повече рафтове, шкафове и работни повърхности. В кабината са монтирани нови седалки, както и повече контролери.
Задвижването на Anthem е поверено на двигателите от серията MP. На върха в гамата стои 13-литровият Mack MP8, чиято мощност е 505 к.с., а въртящият момент е 2521 Нм. Под него се нарежда 11-литровият MP7 с 425 к.с. и 2115 Нм. Двигателите стандартно са свързани с 12-степенна трансмисия mDRIVE AMT, но като опция се предлага 13- и 14-степенна трансмисия.
Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК
Четете още:
Топ мениджър на BMW нарече пикапа Mercedes X-Class „ужасен”
Jaguar E-Pace идва в България на цена от 63 000 лв.
Mercedes GLC Coupe неутрализира биполярните мнения (тест драйв)