KG Mobility, която купи SsangYong (и все още използва старото й лого), представи новия Actyon в Корея. Моделът отново следва SUV-купе формулата на оригинала, но за основа е ползван Torres.
SsangYong първоначално представи Actyon през 2005 г., предшествайки BMW X6 като един от пионерите в SUV-купе сегмента. Новото поколение не споделя поляризиращия дизайн на своя предшественик, а изглежда като удължен KG Mobility Torres със задница, вдъхновена от Range Rover Velar.
Разликите с Torres включват откроим LED светлинен подпис, обновени брони и наклонено задно стъкло. Интересното е, че всички версии на Actyon се предлагат стандартно с 20-цолови лети джанти, допълващи пропорциите му.
KGM Actyon е с размери 4740 мм дължина, 1920 мм ширина и 1680 мм височина, с междуосие от 2680 мм. Това го прави по-дълъг, по-широк и по-нисък от Torres, с идентично междуосие.
Дигиталният кокпит в интериора е съставен от два свързани 12,3-инчови дисплеи, като този но инфотейнмънта е леко завъртян към водача. Коженият салон с велурени вложки може да бъде поръчан в черно и червено или в двуцветни нюанси, комбинирани с акценти от въглеродни влакна или черно дърво. Има 32-цветно амбиентно осветление, нов волан със скосено дъно, станция за безжично зареждане и кристален скоростен лост.
KG Mobility изтъква отромният обем на багажника от 668 литра, който може да се разшири до 1568 литра, когато вторият ред седалки е сгънат.
KG Mobility Action се базира на същата архитектура като Torres. Под предния капак се крие същият 1,5-литров GDi четирицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор, генериращ 170 к.с. и 280 Нм въртящ момент. Агрегатът е куплиран с шестстепенна автоматична скоростна кутия, изпращаща мощността или към предните, или към четирите колела.
Въпреки че автомобилният производител не спомена нищо за електрифицирани варианти, Actyon може да наследи напълно електрическото задвижване на Torres EVX в бъдеще.