Кардинална промяна за Renault Captur, един от лидерите в сегмент В-SUV

Кардинална промяна за Renault Captur, един от лидерите в сегмент В-SUV Толкова много промени не се откриват дори в ново поколение модел, а тук говорим за фейслифт, но Жил Видал се е развихрил

Renault Captur

Renault

О бновеният Renault Captur казва ясно, че екипът на главния дизайнер Жил Видал е бил развързан, защото виждаме наистина кардинална за етапа на фейлсифта промяна. Почти не е оставен детайл от предната и задната част на модела, които да не са променени от дизайнерите.

Новите предни full LED светлини са стандартни за всички версии. Също като при новото Clio, дневните LED светлини са с вертикална форма на полуромб, вдъхновена от логото на марката. Два въздухозаборника, разположени от двете страни на предната част, до дневните светлини, допринасят за аеродинамиката и охлаждането на предните спирачки. Логото е ново, както и радиаторната решетка.

Корпусът на задните светлини сега е прозрачен, разкривайки вътрешността им. В съчетание с новото лого и обновения дифузьор, това придава на задната част по-съвременен вид.

Renault

За модела се предлагат шест цвят, както и опционално двуцветно изпълнение с три цвята за покрива и капаците на огледалата. Моделът предлага избор от 14 цветови конфигурации. Три пък са възможните джанти, които в зависимост от версиите (Evolution, Techno Esprit Alpine), са с размер 17, 18 и 19 цола.

Renault

Промените в Renault Captur продължават и вътре, където виждаме мултимедийната система OpenR Link с нов 10,4-инчов вертикален дисплей по средата и вградени Googe услуги (в зависимост от версията). Тя съдържа най-доброто от бордовата технология с Android Automotive 12. За първи път в света в автомобил от B-сегмент.

В интериора няма кожа и хром. Така за пореден път се потвърждава стремежа на Renault от 2025 г. да спре да използва материали от животински произход.

Renault

Впечатляваща е палитрата от задвижващи агрегати. В основата е 1,0-литров мотор с 90 к.с., след това е цетирицилиндровият 1,3 TCE със 140, 160 и 155 к.с. (не се предлага на всички пазар). Много атрактивен е двугоривният вариант с 3-цилиндров турбо мотор със 100 к.с. и заводски монтирана газова система. Накрая е E-Tech full hybrid: 1,6-литров мотор със 145 к.с. и 205 Нм.

Поръчките за модела се отварят този месец.

Renault Captur Renault