"Алфа Ромео" подготвя силен конкурент на третата серия на БМВ за cледващата година: легендарното за марката име "Джулия" се завръща. Във варианта "Куадрифолио" новият модел ще предлага мощността на цели 300 к.с.
Новата "Джулия" трябва да наследи модела 159. Като дизайн ще следва линиите, наложени вече с модела "Мито" и реинтерпретиран с новата "Джулиета".
Отличителните черти на марката се виждат и в новия автомобил - акулоподобен "нос", подчертан от LED-светлините, вътре таблото ще е изчистено и спортно.
В "Куадрифолио" освен знаменитата четирилистна детелина, ще има допълнителен аеродинамичен кит и 19-цолови джанти от леки сплави.
Засега все още широко е очакването, че новата "Джулия" ще бъде със задно задвижване. Според заслужаващи доверие източници обаче, това ще се случи едва при следващото й поколение.
Засега новата "Джулия" ще използва удължена платформа на "Джулиета", нещо което ще е в сила и за дългоочаквания SUV на "Алфа".
Колата ще предлага върхово за класа си поведение на пътя и заради новата система за контрол на поведението Active Roll Control. Tя ще контролира автоматично работата на пружините и амортисьорите при динамичните натоварвания в завоите.
Програмата за контрол Active Damping ще има две нива за избор от водача - "comfort" и "agility".
Пакетът от нови програми в помощ на водача ще разполага и с опцията за промяна в "твърдостта" на волана и реакцията на педала на газта.
Двигателите на новата "Джулия" ще са с технологията MultiAir и ще са в широк диапазон - от 1,4-литровия турбо на "Джулиета" (120 или 170 к.с.) до този на "Брера" - 200 к.с. 1750 TBi.
Дизеловите мотори ще са JTD с мощности от 105 до 200 к.с.
Tоп-вариантът "Куадрифолио" ще се задвижва от модифициран вариант на двигателя на "Крайслер- Пентастар"3,3 л, бензин V6, подобрен с технологията MultiAir и с директно впръскване на горивото, което му осигурява по-висока мощност и по-ниски нива на емисии на CO2.