А8 дебютира на автосалона в София. Сега Audi ни хвърля новото А7

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

Н а пазара в Германия новият модел ще излезе през февруари 2018 г., малко повече от седем години, след като за пръв път моделът видя бял свят. За това време той ми поомръзна, но сега новото А7 изглежда наистина впечатляващо.

При дължина от цели 5 метра и височина около 1,4 метра, автомобилът сякаш прегръща пътя. В лице е с по-широка и по-ниска радиаторна решетка спрямо А8 – с който А7 споделя много, - която вдъхва голяма доза агресия в спортната визия. От радиаторната решетка през капака се пускат остри ръбове, продължаващи към широките задни калници. Подобно на предшественика си, покривът на А7 представлява една елегантна извивка, която се спуска към подвижен заден спойлер. Самият той се активира при скорост над 120 км/ч. Под него се намира багажник с обем 535 л.

Истинският акцент в дизайна са стоповете, преминаващи през цялата широчина на автомобила. Те са съставени от 13 индивидуални LED ивици, като широчината варира в капака на багажника. В списъка с допълнително оборудване фигурират HD Matrix LED фарове с лазерни дълги светлини.

В купето и шасито на A7 е използвано голямо количество алуминий. Стандартното задвижване Quattro може да бъде надградено с прехвърлящ тягата между задните колела диференциал. Предлагат се четири настройки на окачването: стандартни пружини; спортно окачване, което снижава купето с 10 мм; адаптивно окачване и въздушно окачване.

Интериорът следва плътно този на А8, което е комплимент за атрактивността на А7. Отзад е увеличено пространството в областта на коленете и главите на пътниците. Ще се предлагат версии с 5 места и 2+2.

Таблото е добре познато вече: 12,3-инчов приборен панел Virtual Cockpit. В горната част на арматурното табло е монтиран 10,1-инчов сензорен екран, наречен MMI Touch Response. Под него има 8,6-инчов сензорен екран, от който се регулира климатичната система, но същият може да се превключва, за да показва клавиатура или празна повърхност за въвеждане на телефонни номера или адреси.

Активната безопасност се контролира от zFAS (произнася се zed-fass) централен компютър, който обработва данните от пет радара, пет камери, 12 ултразвукови сензора и лазерен скенер.

Моделът се лансира със същия турбо бензинов 3,0 V6 двигател, който е монтиран и в А8. В Европа той ще бъде обозначен като 55 TFSI. Той е с мощност 340 к.с. и 500 Нм. Също като в А8, 48-волтова литиево-йонна батерия работи с алтернатора, за да предложи работата на т. нар. мек хибрид.

A7 ще продължи да използва 7-степенната трансмисия с двоен съединител, докато A8 55 TFSI е оборудван с 8-степенен автоматик. Моделът спирнтира до 100 км/ч за 5,3 секунди. След това на пазара ще се появяват и други 4- и 6-цилиндрови бензинови и дизелови двигатели.

Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК

Kia Stinger поразява и най-силния враг (тест драйв)

Polestar изстрелва Volvo в друго измерение с 600 к.с. и 1000 Нм

Най-доброто от двата свята: Hyundai IONIQ Plug-in Hybrid (тест драйв)

Източник на статията: Vesti.bg

Ауди Ауди А7 Audi Audi A7